Ghidul Pacientului

Ghidul Pacientului si al Vizitatorului

In contextul epidemiei SARS-CoV-2 acordam maxima atentie sigurantei pacienților noștri. Pentru a preveni riscurile am implementat masuri in vederea limitarii raspandirii acestui virus.

  1. Asiguram igiena riguroasa a tuturor spatiilor de lucru, folosind solutii biocide si dezinfectanti conform noilor protocoale epidemiologice in vigoare respectand normele in vigoare.
  2. Cabinetele sunt dotate cu materiale corespunzatoare pentru ca activitatea sa se desfasoare in conditii de siguranta atat pentru pacienti cat si pentru personalul medical.
  3. Asiguram echipamente de protectie intregului personal al clinicii.
  4. Ne conformam indicatiilor autoritatilor sanitare si pastram legatura permanenta cu acestea.
  5. Se face triajul epidemiologic atat personalului medical cat si pacientilor.
Reguli de siguranta in cazul consultatiilor
  1. Daca ati calatorit in strainatate in ultimele 14 zile dvs sau membrii familiei cu care locuiti sau cu care ati intrat in contact, daca ati intrat in contact cu persoane care au fost confirmate cu COVID 19 va rugam sa ne anuntati inainte de a veni la consultatie.
  2. Accesul in clinica nu se poate face daca aveti simptome de raceala sau gripa – va rugam sa ne anuntati ptr reprogramare.
  3. Va rugam sa ajungeti cu 10 min inainte de ora la care sunteti programat daca aveti insotitor va rugam ca acesta sa nu intre in clinica. Accesul insotitorului este permis doar in cazul minorilor sau pacientilor cu mobilitatea redusa.
  4. La intrarea in clinica vi se va lua temperatura, daca este peste 37.3 grade accesul in clinica nu este permis urmand sa va reprogramam.

De asemenea la intrarea in clinica va rugam:

  • sa purtati masca;
  • sa va dezinfectati;
  • pe toata durata prezentei in clinica sa pastrati distantarea sociala.
Reguli de siguranta in cazul interventiilor chirurgicale
  1. Daca ati calatorit in strainatate in ultimele 14 zile dvs sau membrii familiei cu care locuiti sau cu care ati intrat incontac direct, daca ati intrat in contact cu persoane care au fost confirmate cu COVID-19 va rugam sa ne anuntati inainte de a veni la interventie
  2. Dupa efectuarea testului RT- PCR va rugam sa nu intrati in contact cu persoane care au fost confirmate cu COVID-19, care au calatorit in strainatate in ultimele 14 zile, sa limitati contactul cu alte persoane, iesirile in spatiile publice si sa respectati masurile obligatorii, purtarea mastii si spalarea mainilor.
  3. Va rugam sa ajungeti cu 45 min inainte de ora la care sunteti programat daca aveti insotitor va rugam ca acesta sa nu intre in clinica si sa revina dupa dvs la ora indicata de receptie. Accesul insotitorului este permis doar in cazul minorilor sau pacientilor cu mobilitatea redusa.
  4. La intrarea in clinica vi se va lua temperatura, daca este peste 37.3 grade accesul in clinica nu este permis urmand sa va reprogramam.

De asemenea la intrarea in clinica va rugam:

  • sa purtati masca;
  • sa va dezinfectati;
  • pe toata durata prezentei in clinica sa pastrati distantarea sociala.
Totul despre programari

Programarile la clinica Venart se pot face in mai multe feluri:

Prin telefon la telefoanele de contact ale clinicii
Prin formularul de contact, unde se poate cere o programare la un consult. Receptia clinicii va va suna si va va indruma pas cu pas pentru venind in intampinarea dorintelor dumneavoastra. Puteti pune intrebari si va vom ajuta sa luati o decizie conforma cu nevoile pe care le aveti.
In cazul in care serviciile clinicii nu acopera nevoile dumneavoastra va putem recomanda clinici sau parteneri seriosi care va pot ajuta cu profesionalism.
Prin email: puteti trimite un email direct pe adresa office@clinica-vasculara.ro in care sa ne expuneti succint ce afectiune aveti, ce doriti si noi va vom resuna si va vom indruma sa faceti pasii urmatori.

Logistica unei vizite la Clinica Venart

In foarte multe cazuri pacientii nostri ajung la clinica din alte zone ale Romaniei sau din alte tari. De aceea va recomandam ca atunci cand calatoriti catre clinica sa va planuiti cu grija timpul necesar si sa va luati o marja de siguranta de timp suficienta astfel incat sa nu intarziati. Locatiile clinicii in Cluj si Bucuresti sunt listate la sectiunea Contact ale website-ului iar hartile Google pot fi de mare ajutor. https://www.clinica-vasculara.ro/contact/

Dupa o interventie chirurgicala este foarte posibil sa fiti nevoit/nevoita sa ramaneti in clinica o noapte sau mai multe nopti, dupa care sa reveniti la un control a doua zi. Exista cazuri in care nu se poate zbura (zboruri mai lungi de 2 h) in ziua imediat urmatoare externarii.Va rugam sa luati in seama aceste aspecte, daca aveti nevoie de mai multe informatii vi se vor comunica la receptia Clinicii VenArt.

De ce sa alegi Clinica VenArt

Pentru foarte multe motive printre care:

Clinica VenArt beneficiaza de colaborari cu medici si chirurgi cu palmares deosebit si inalt grad de profesionalism. Personalul mediu este bine pregatit si foarte amabil cu pacientii carora incercam sa le oferim o experienta fara stres. Intelegem ca multi pacienti care ajung in cadrul clinicii pentru interventii chirurgicale sunt stresati, ceea ce este absolut de inteles, dar aproape in toate cazurile experienta este foarte pozitiva iar feedbackul si gradul de satisfactie au fost de la inceput aproape de superlativ.

Clinica pune un accent deosebit pe gradul de curatenie si sterilitate atat a incintelor, suprafetelor, asternuturilor, aerului si instrumentarului medical. In acest sens folosim asternuturi de unica folosinta, detergentii care sunt recomandati in topul detergentilor si dezinfectantilor la nivel european, probele epidemiologice se fac conform protocoalelor europene in vigoare in momentul de fata. Folosim aparate de difuzie foarte fina (vapori super fini noncorozivi) a unor produse de sterilizare care dezinfecteaza virusi hepatita C, HIV, etc. Periodic suprafetele clinicii sunt lustruite cu solutii antibacteriene si ceruite cu substante specifice clinicilor si spitalelor, conform standardelor Europene.

Asigurari medicale, facturare

Clinica VenArt nu colaboreaza pentru moment cu asigurarea medicala de stat. Speram ca in viitorul apropiat sa avem aceasta colaborare.

Pentru moment colaboram cu urmatoarele asigurari medicale (mai multe detalii aici):

  • N&N
  • SanoPass
  • Signal Iduna
  • Star BT

Tarifele consultatiilor sunt listate pe pagina de tarife ale clinicii si vi se comunica la telefon de asemenea.
Tarifele interventiilor sunt communicate in urma consultatiilor si evaluarii complexitatii si timpului operator necesar, si a consumabilelor sau kiturilor folosite (unde exista mai multe optiuni).
Veti primi bon fiscal sau factura in functie de ce preferati.
In cazul in care sunteti asigurat (asigurari private) Clinica VenArt contacteaza asiguratorul iar platile se fac intre asigurator si Clinica VenArt.
Pentru cele mai multe tipuri de interventii se plateste un aconto initial in urma caruia se face rezervarea blocului operator.
Plata interventiei se face INAINTE de efectuarea interventiei la receptie, in numerar sau carduri, pentru pacientii neasigurati de catre asigurarile private listate mai sus.

Termeni si conditii

Incepeti conversatia
1
Cu ce va putem ajuta?
Buna ziua! Cu ce va putem ajuta?