Articole

Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul Covid-19

Masuri de prevenire impotriva infectarii cu virusul Covid-19
Avand in vedere contextual actual, masurile pe care suntem obligati sa le respectam si protocoalele pe care le-am implementat in vederea limitarii raspandirii coronavirusului, va rugam

Gastric sleeve – Ce este, avantaje, cât slăbiți, dieta după gastric sleeve

VenArt - Totul despre gastric sleeve - operatia de micsorare a stomacului
Atunci când regimul alimentar nu îți asigură rezultatele rapide pe care le dorești, atunci când sportul necesită un efort fizic mai mare decât capacitatea ta fizică, atunci când intervențiile de

Ce trebuie să știi despre hemoroizi

tratament hemoroizi cluj napoca venart
Pe scurt, hemoroizii sunt varice anale, adică dilatări ale venelor situate pe canalul anal și de-a lungul rectului inferior. Hemoroizii pot fi interni sau externi. Hemoroizii interni rămân pe

Ce teste sunt folosite de medici pentru a identifica cancerul de sân

cancerul la san teste clinica venart cluj napoca
Cancerul de sân este o afecțiune în care se dezvoltă celule maligne (celule canceroase) la nivelul sânului. Sânul este alcătuit din lobi și ducte. Fiecare glandă mamară este alcătuită din

Ce este screeningul și cum ajută la diagnosticarea cancerului

Ce este screeningul și cum ajută la diagnosticarea cancerului Venart Cluj Napoca
Ce este screeningul? Testele de screening sunt efectuate pentru a putea detecta cancerul înainte că pacientul să prezinte simptome. În acest fel, cancerul poate fi depistat într-un

Ce sunt polipii nazali. Cauze, complicaţii, prevenţie, tratament

Polipii nazali sunt formațiuni  de țesut  moi si umflate,  care pot acoperi interiorul nasului sau sinusurile. De obicei, din cauza inflamatiei cronice, acestea sunt tratate cu spray-uri

Hernia Inghinală – Cauze, Diagnostic, Tratament, Complicații.

Hernia Inghinala - Cauze, Diagnostic, Tratament, Complicatii
Ce este henia? Hernia reprezinta o afectiune frecvent intalnita in patologia chirurgicala, in special la sexul masculin, iar in literatura de specialitate se vorbeste de peste 2 milioane de

Care sunt bolile vezicii biliare – Simptome, complicații, tratament

Care sunt bolile vezicii biliare - Simptome, complicații, tratament