Caută

Ghidul pacientului și al vizitatorului

În contextul epidemiei SARS-CoV-2 acordăm maximă atenție siguranței pacienților noștri. Pentru a preveni riscurile am implementat măsuri în vederea limitării răspândirii acestui virus.

  1. Asigurăm igiena riguroasă a tuturor spațiilor de lucru, folosind soluții biocide și dezinfectanți conform noilor protocoale epidemiologice în vigoare respectănd normele în vigoare.
  2. Cabinetele sunt dotate cu materiale corespunzătoare pentru ca activitatea să se desfășoare în condiții de siguranță atât pentru pacienți cât și pentru personalul medical.
  3. Asigurăm echipamente de protecție întregului personal al clinicii.
  4. Ne conformăm indicațiilor autoritaăților sanitare și păstrăm legătura permanentă cu acestea.
  5. Se face triajul epidemiologic atât personalului medical cât și pacienților.

Reguli de siguranță în cazul consultațiilor

  1. Dacă ați călătorit în străinătate în ultimele 14 zile dvs. sau membrii familiei cu care locuiți sau cu care ați intrat în contact, dacă ați intrat în contact cu persoane care au fost confirmate cu COVID 19 vă rugăm să ne anunțați înainte de a veni la consultație.
  2. Accesul în clinică nu se poate face dacă aveți simptome de răceală sau gripă – vă rugăm să ne anunțați pt. reprogramare.
  3. Vă rugăm să ajungeți cu 10 min înainte de ora la care sunteți programat dacă aveți însoțitor vă rugăm ca acesta să nu intre în clinică. Accesul însoțitorului este permis doar în cazul minorilor sau pacienților cu mobilitatea redusă.
  4. La intrarea în clinică vi se va lua temperatura. Dacă este peste 37.3 grade accesul în clinică nu este permis urmând să vă reprogramăm.

De asemenea, în clinică vă rugăm să:

  • să purtați mască;
  • să vă dezinfectați;
  • pe toată durata prezenței în clinică să păstrați disțantarea socială.

Totul despre programări

Programările la clinica VenArt se pot face în mai multe feluri:

  • Prin telefon la telefoanele de contact ale clinicii
  • Prin formularul de contact, unde se poate cere o programare la un consult. Recepția clinicii vă va suna și vă va îndruma pas cu pas, venind în întâmpinarea dorințelor dumneavoastră. Puteți pune întrebări și vă vom ajuta să luați o decizie conformă cu nevoile pe care le aveți.
  • Prin email: puteți trimite un email direct pe adresa [email protected] în care să ne expuneți succint ce afecțiune aveți, ce doriți, iar noi vă vom resuna și vă vom îndruma să faceți pașii următori.
În cazul în care serviciile clinicii nu acoperă nevoile dumneavoastră, vă putem recomanda clinici sau parteneri care vă pot ajuta cu profesionalism.
Logistica unei vizite la clinica VenArt

În foarte multe cazuri pacienții noștri ajung la clinică din alte zone ale României sau din alte țări. De aceea vă recomandăm ca atunci când călătoriți către clinică să vă plănuiți cu grijă timpul necesar și să vă luați o marjă de siguranță de timp suficientă, astfel încât să nu întârziați. Locațiile clinicii în Cluj-Napoca și București sunt listate la secțiunea Contact ale website-ului, iar pentru coordonate GPS puteți folosi hărțile google.

După o intervenție chirurgicală este foarte posibil să fiți nevoit/nevoită să rămâneți în clinică o noapte sau mai multe nopți, după care să reveniți la un control a doua zi. Există cazuri în care nu se poate zbura (zboruri mai lungi de 2 h) în ziua imediat următoare externării. Vă rugăm să luați în seamă aceste aspecte, dacă aveți nevoie de mai multe informații, acestea vi se vor comunica la recepția clinicii VenArt.

De ce să alegi Clinica VenArt

Clinica VenArt beneficiază de colaborări cu medici și chirurgi cu palmares deosebit și înalt grad de profesionalism. Personalul medical este bine pregătit și foarte amabil cu pacienții cărora încercăm să le oferim o experiență fără stres. Înțelegem că mulți pacienți care ajung în cadrul clinicii pentru intervenții chirurgicale sunt stresați, ceea ce este absolut de înțeles, dar aproape în toate cazurile experiența este foarte pozitivă, iar feedback-ul și gradul de satisfacție au fost de la început aproape de superlativ.

Clinica VenArt pune un accent deosebit pe gradul de curățenie și sterilitate atât a incintelor, suprafețelor, așternuturilor, aerului și instrumentarului medical. În acest sens folosim așternuturi de unică folosință, detergenții care sunt recomandați în topul detergenților și dezinfectanților la nivel european, probele epidemiologice se fac conform protocoalelor europene în vigoare în momentul de față. Folosim aparate de difuzie foarte fină (vapori super fini noncorozivi) a unor produse de sterilizare care dezinfectează viruși, hepatita C, HIV, etc. Periodic suprafețele clinicii sunt lustruite cu soluții antibacteriene și ceruite cu substanțe specifice clinicilor și spitalelor, conform standardelor Europene.

Asigurări medicale, facturare

Clinica VenArt nu colaborează pentru moment cu asigurarea medicală de stat. Sperăm ca în viitorul apropiat să avem această colaborare.

Pentru moment colaborăm cu următoarele asigurări medicale (mai multe detalii aici):

Logo Allianz Tiriac Asigurare Medicala - Clinica VenArt

Allianz Țiriac

Logo NN Asigurare Medicala - Clinica VenArt

NN Asigurări

Logo Signal Iduna Asigurare Medicala - Clinica VenArt

Signal Iduna

Logo Medicover Asigurare Medicala - Clinica VenArt

Medicover

Logo Star BT Asigurare Medicala - Clinica VenArt

Star BT

Logo Sanopass Asigurare Medicala - Clinica VenArt

Sano Pass

Tarifele consultațiilor sunt listate pe pagina de tarife ale clinicii. De asemenea, acestea vi se vor comunica și la telefon.

Tarifele intervențiilor sunt comunicate în urma consultațiilor și evaluării complexității și timpului operator necesar și a consumabilelor sau kiturilor folosite (unde există mai multe opțiuni).

Veți primi bon fiscal sau factură, în funcție de ce preferați.

În cazul în care sunteți asigurat (asigurșri private) clinica VenArt va contacta asiguratorul, iar plățile se vor face între asigurator și clinică.

Pentru cele mai multe tipuri de intervenții se plătește un aconto inițial în urma căruia se face rezervarea blocului operator.

Plata intervenției se face ÎNAINTE de efectuarea intervenției la recepție, în numerar sau card, pentru pacienții neasigurați de către asigurările private listate mai sus.

Termeni si condiții