Masuri de prevenire impotriva infectarii cu virusul Covid-19

covid
Cuprins

Stimati pacienti

Avand in vedere contextual actual, masurile pe care suntem obligati sa le respectam si protocoalele pe care le-am implementat in vederea limitarii raspandirii coronavirusului si asigurarii sigurantei tuturor pacientilor va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte:

• daca aveti o programare la Venart pentru consultatie sau interventie si ati calatorit in strainatate in ultimele 14 zile  dvs sau membrii familiei cu care locuiti sau cu care ati intrat in contact, va rugam sa ne anuntati inainte de a veni la programare
  • acesul in clinica nu este permis daca avei simptome de gripa sau raceala. Va rugam sa ne contactati pentru reprogramarea consultatiei/ controlului
  • va rugam sa respectati ora la care vi s-a comunicat sa ajungeti la Venart, daca aveti insotitor va rugam ca acesta sa revina dupa dvs la terminarea consultatiei sau la iesirea din spital pentru evitarea supra- aglomerarii in sala de asteptare
  • la intrarea in clinica va rugam sa va dezinfectati mainile
    imediat dupa intrarea in clinica va rugam sa folositi toaleta pentru a va spala pe maini minim 20 de secunde
  • va rugam sa pastrati o distanta de minim 1 m intre dvs si ceilalti pacienti din sala de asteptare

Va multumim pentru intelegere
    Clinica Vasculara Venart
Ce este scleroterapia cu spumă

Cauzele și tratamentul venectaziilor

Ce este scleroterapia cu spumă? Scleroterapia cu spumă reprezintă cel mai eficient tratament impotriva varicelor, însă înainte de a vă dezvălui toate detaliile acestui tratament

Programați-vă acum
pentru o consultație

Oricat de banala ar fi o durere, nu o ignora. Asculta-ti corpul si nu il forta mai mult decat ai facut-o deja. In faze incipiente afectiunile sunt tratate mult mai usor si mai rapid. In cateva ore te poti intoarce acasa, in sanul familiei tale!

Un simplu control de rutina poate inlatura orice dubiu, iar interventiile chirurgicale efectuate de noi iti pot reda sanatatea, calitatea vietii si siguranta unui viitor in care tu sa poti functiona normal si optim!

Clinica Venart se afla in relatii contractuale cu Signal Iduna, NN Asigurari, Star BT, Sano Pass, Medicover, Allianz.

Back
Call Back

Numar telefon

Puneti o intrebare
    Buna ziua! Cu ce va putem ajuta?