Masuri de prevenire impotriva infectarii cu virusul Covid-19

covid

Cuprins

Stimati pacienti

Avand in vedere contextual actual, masurile pe care suntem obligati sa le respectam si protocoalele pe care le-am implementat in vederea limitarii raspandirii coronavirusului, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele aspecte pentru asigurarea sigurantei tuturor pacientilor.

Important

• daca aveti o programare la VenArt pentru consultatie sau interventie si ati calatorit in strainatate in ultimele 14 zile dvs sau membrii familiei cu care locuiti sau cu care ati intrat in contact, va rugam sa ne anuntati inainte de a veni la programare
  • acesul in clinica nu este permis daca avei simptome de gripa sau raceala. Va rugam sa ne contactati pentru reprogramarea consultatiei/ controlului
  • va rugam sa respectati ora la care vi s-a comunicat sa ajungeti la Venart, daca aveti insotitor va rugam ca acesta sa revina dupa dvs la terminarea consultatiei sau la iesirea din spital pentru evitarea supra- aglomerarii in sala de asteptare
  • la intrarea in clinica va rugam sa va dezinfectati mainile
    imediat dupa intrarea in clinica va rugam sa folositi toaleta pentru a va spala pe maini minim 20 de secunde
  • va rugam sa pastrati o distanta de minim 1 m intre dvs si ceilalti pacienti din sala de asteptare

Va multumim pentru intelegere,
    Clinica Vasculara Venart
Alte Articole
Clinica VenArt - Cauzele si tratamentul venectaziilor

Cauzele și tratamentul venectaziilor

Ce este scleroterapia cu spumă? Scleroterapia cu spumă reprezintă cel mai eficient tratament impotriva varicelor, însă înainte de a vă dezvălui toate detaliile acestui tratament

laparoscopie diagnosticare chirurgie minim invaziva clinica cluj napoca bucuresti venart

Laparoscopie de diagnosticare

Laparoscopia de diagnosticare este o procedură care permite medicului să se uite direct la conținutul abdomenului sau al pelvisului. Cum se efectuează testul Procedura se

Introduceți numărul de telefon. Recepția clinicii vă va suna și vă va îndruma pas cu pas pentru a veni în întâmpinarea dorințelor dumneavoastră. Puteți pune întrebări și vă vom ajuta să luați o decizie conformă cu nevoile pe care le aveți.