Clinica VenArt – Reguli de siguranță în contextul epidemiei SARS-CoV-2

Reguli de siguranta in contextul epidemiei SARS-CoV-2

Cuprins

Sănătatea noastră și a pacienților noștri este pe primul loc!

În contextul epidemiei SARS-CoV-2 acordam maxima atentie sigurantei pacienților noștri. Pentru a preveni riscurile am implementat masuri in vederea limitarii raspandirii acestui virus.

1. Asiguram igiena riguroasa a tuturor spatiilor de lucru, folosind solutii biocide si dezinfectanti conform noilor protocoale epidemiologice in vigoare respectand normele in vigoare.
  2. Cabinetele sunt dotate cu materiale corespunzatoare pentru ca activitatea sa se desfasoare in conditii de siguranta atat pentru pacienti cat si pentru personalul medical.
  3. Asiguram echipamente de protectie intregului personal al clinicii.
  4. Ne conformam indicatiilor autoritatilor sanitare si pastram legatura permanenta cu acestea.
  5. Se face triajul epidemiologic atat personalului medical cat si pacientilor.

Reguli de siguranta in cazul consultatiilor

1. Daca ati calatorit in strainatate in ultimele 14 zile dvs sau membrii familiei cu care locuiti sau cu care ati intrat in contact, daca ati intrat in contact cu persoane care au fost confirmate cu COVID 19 va rugam sa ne anuntati inainte de a veni la consultatie.
  2. Accesul in clinica nu se poate face daca aveti simptome de raceala sau gripa – va rugam sa ne anuntati ptr reprogramare.
  3. Va rugam sa ajungeti cu 10 min inainte de ora la care sunteti programat daca aveti insotitor va rugam ca acesta sa nu intre in clinica. Accesul insotitorului este permis doar in cazul minorilor sau pacientilor cu mobilitatea redusa.
  4. La intrarea in clinica vi se va lua temperatura, daca este peste 37.3 grade accesul in clinica nu este permis urmand sa va reprogramam.

De asemenea la intrarea in clinica va rugam:

• sa purtati masca;
  • sa va dezinfectati;
  • pe toata durata prezentei in clinica sa pastrati distantarea sociala.

Reguli de siguranta in cazul interventiilor chirurgicale

1. Daca ati calatorit in strainatate in ultimele 14 zile dvs sau membrii familiei cu care locuiti sau cu care ati intrat incontac direct, daca ati intrat in contact cu persoane care au fost confirmate cu COVID-19 va rugam sa ne anuntati inainte de a veni la interventie
  2. Dupa efectuarea testului RT- PCR va rugam sa nu intrati in contact cu persoane care au fost confirmate cu COVID-19, care au calatorit in strainatate in ultimele 14 zile, sa limitati contactul cu alte persoane, iesirile in spatiile publice si sa respectati masurile obligatorii, purtarea mastii si spalarea mainilor.
  3. Va rugam sa ajungeti cu 45 min inainte de ora la care sunteti programat daca aveti insotitor va rugam ca acesta sa nu intre in clinica si sa revina dupa dvs la ora indicata de receptie. Accesul insotitorului este permis doar in cazul minorilor sau pacientilor cu mobilitatea redusa.

De asemenea la intrarea in clinica va rugam:

• sa purtati masca;
  • sa va dezinfectati;
  • pe toata durata prezentei in clinica sa pastrati distantarea sociala.

Deasemenea va rugam sa consultati si Ghidul pacientului si al vizitatorului Venart.

Va multumim pentru intelegere!

Alte Articole

Angioplastia arterială cu stent graft endovascular

VenArt - Angioplastia arterială periferică cu Stent Graft
Un stent endovascular este un tub compus din țesătură susținută de o plasă metalică numită stent. Acesta poate fi utilizat pentru o varietate de afecțiuni care implică vasele de sânge,

Pietre la fiere – Simptome, Cauze, Tratament, Complicații

VenArt - Pietre la fiere - simptome - cauze - tratament - complicatii
Ce este litiaza biliara - pietre la fiere? Colecistul (vezicula biliara) este un organ sub forma de para, situat sub ficat, si are rolul de depozitare a bilei si participare la digestie. Conform statisticilor

Abdominoplastia / Tummy tuck

VenArt - Abdominoplastia - Tummy tuck
Abdominoplastia este o procedură care vă aplatizează abdomenul prin îndepărtarea excesului de țesut adipos și a pielii și prin strângerea mușchilor din peretele abdominal. De asemenea, poate elimina

Ce este Arteriografia

Arteriografia aortografia teste clinica venart cluj napoca medical
Arteriografia este o metodă minim invazivă ce permite vizualizarea directă a lumenului arterial, cu ajutorul razelor X, prin care medicul intervenționist identifică existența stenozelor și

Cauze şi remedii eficiente pentru sforăit

VenArt Tratament Sforait Cluj Napoca
Ce este sforăitul si care este cel mai optim tratament pentru sforăit? Sforăitul este sunetul răgușit sau dur care apare atunci când aerul curge pe lângă țesuturile relaxate din gât, provocând

Ce sunt herniile: tipuri, simptome si metode de tratament

VenArt - Ce sunt herniile - tipuri - simptome si metode de tratament
Ce sunt herniile? Herniile sunt afectiuni cauzate de efortul fizic sustinut si continuu, in mod special. Cu toate acestea, desi herniile apar in special in urma mai multor activități susținute
Introduceți numărul de telefon. Recepția clinicii vă va suna și vă va îndruma pas cu pas pentru a veni în întâmpinarea dorințelor dumneavoastră. Puteți pune întrebări și vă vom ajuta să luați o decizie conformă cu nevoile pe care le aveți.