Caută

Articole

Ce este fibromul uterin și când trebuie operat?

Imaginea surprinde un medic în timp ce consultă un pacient, evidențiind importanța dialogului și a evaluării medicale în diagnosticarea și gestionarea fibromul uterin. Aflați mai multe despre această afecțiune și opțiunile de tratament în articolul nostru specializat.
Ce este fibromul uterin? Fibromul uterin este o formatiune celulara care se dezvolta fie in interiorul uterului, fie la exteriorul uterului, fie pe peretele

Ce este glanda Bartholin?

Imaginea surprinde un pacient în timpul unui consult medical, în discuție cu medicul care îi explică aspecte legate de glanda Bartholin. Ilustrează importanța comunicării între pacient și medic pentru înțelegerea și gestionarea afecțiunilor glandei Bartholin.
Ce este glanda Bartholin? Glanda Bartholin (sau glandele vestibulare mai mari) sunt organe importante ale sistemului reproductiv feminin. Anatomistul

În ce constă operația de lifting mamar, mastopexie?

Imaginea redă o femeie optimistă și puternică ținând în mână o fundă roz, simbol al speranței și forței în contextul operației de lifting mamar (mastopexie). Aflați mai multe despre această procedură și impactul său pozitiv în articolul nostru specializat.
Mastopexia, numită și lifting mamar, vă poate veni în ajutor prin îndepărtarea excesului de piele și țesut de la nivelul sânilor, pentru a le reda forma și

Pietre la fiere: Simptome, cauze, tratament si complicații

Imaginea evidențiază locația vezicii biliare și ilustrează cum arată aceasta. Află mai multe despre pietrele la fiere și opțiunile de tratament în articolul nostru specializat.
Conform statisticilor, 80% din pietrele colecistului sunt formate din colesterol, celelalte 20% sunt din saruri biliare si bilirubina. Mai multe detalii despre colecist

Mastectomia – Metoda de tratament a cancerului mamar

Imaginea surprinde un stetoscop și o fundă roz, simboluri asociate cu mastectomia si evaluarea ei.
Mastectomia este o interventie chirurgicala prin care se efectuaza indepartarea competa a sanului din motive oncologice (cancer mamar)

Hernia Hiatală – Cauze, Diagnostic, Tratament, Complicații.

Imaginea surprinde un moment de evaluare medicală în cazul unei hernii hiatale, în care doctorul examinează un pacient întins pe spate. Ilustrează apăsarea ușoară a medicului și reacția pacientului, evidențiind semnele de durere asociate. Aflați mai multe despre tratamentul de hernie hiatala în articolul nostru dedicat.
Hernia hiatală reprezintă protruzia sau întoarcerea porțiunii superioare a stomacului în cavitatea toracică, prin orificiul diafragmatic ( hiatal) care realizează

Ce este incontinența urinară de efort? Cauze, diagnostic, tratament

Imaginea surprinde o femeie care se ține cu mâinile de cap, ilustrând simptomele neplăcute asociate cu incontinența urinară de efort.
Ce este incontinenta urinara de efort? Incontinenta urinara de efort, inseamna pierdere (scurgere) involuntara de urina, ce apare la eforturi fizice

Cauzele și tratamentul venectaziilor

Imaginea ilustrează două persoane care aleargă, evidențiind necesitatea și beneficiile tratamentului venectaziilor.
Ce este scleroterapia cu spumă? Scleroterapia cu spumă reprezintă cel mai eficient tratament impotriva varicelor, însă înainte de a vă dezvălui toate detaliile

Care sunt beneficiile intervenției chirurgicale bariatrice

Imaginea surprinde momentul unei intervenții chirurgicale bariatrice, în care medicii lucrează în sala de operație pentru a oferi beneficiile acestui tratament. Explorează avantajele procedurii în articolul nostru specializat.
In ziua de astazi, aproape doua miliarde de oameni sunt supraponderali, din care 600 de milioane sunt obezi. Este evident ca obezitatea a devenit o problema