Articole

Pietre la fiere – Simptome, Cauze, Tratament, Complicații

VenArt - Pietre la fiere - simptome - cauze - tratament - complicatii
Ce este litiaza biliara - pietre la fiere? Colecistul (vezicula biliara) este un organ sub forma de para, situat sub ficat, si are rolul de depozitare a bilei si participare la digestie. Conform statisticilor

Mastectomia – Metoda de tratament a cancerului mamar

VenArt - Mastectomia - Metoda de tratament a cancerului mamar
Ce este mastectomia? Mastectomia este o interventie chirurgicala prin care se efectuaza indepartarea competa a sanului din motive oncologice (cancer mamar).

Hernia Hiatală – Cauze, Diagnostic, Tratament, Complicații.

VenArt - Hernia Hiatală – Cauze - diagnostic - tratament - complicatii
Hernia hiatală reprezintă protruzia sau întoarcerea porțiunii superioare a stomacului în cavitatea toracică, prin orificiul diafragmatic ( hiatal) care realizează comunicarea aceasteia cu cavitatea

Ce este incontinența urinară de efort? Cauze, diagnostic, tratament

VenArt - Ce este incontinenta urinara de efort - cauze - diagnostic - tratament
Ce este incontinenta urinara de efort? Incontinenta urinara de efort, inseamna pierdere (scurgere) involuntara de urina, ce apare la eforturi fizice: tusa, stranut, aplecare, asezare,

Cauzele și tratamentul venectaziilor

Clinica VenArt - Cauzele si tratamentul venectaziilor
Ce este scleroterapia cu spumă? Scleroterapia cu spumă reprezintă cel mai eficient tratament impotriva varicelor, însă înainte de a vă dezvălui toate detaliile acestui tratament

Care sunt beneficiile intervenției chirurgicale bariatrice

Care sunt beneficiile interventiei chirurgicale bariatrice clinica venart cluj napoca
In ziua de astazi, aproape doua miliarde de oameni sunt supraponderali, din care 600 de milioane sunt obezi. Este evident ca obezitatea a devenit o problema de sanatate mondiala.

Furunculoza inghinală – Cauze, simptome, tratament

Furunculoza inghinală - Cauze, simptome, tratament
Furunculoza inghinală este o afecțiune deosebit de neplăcută care afectează în mod special femeile, însă și bărbații pot suferi din cauza acestei boli. Furunculul din zona intimă

Lipomul – Ce trebuie să știi despre el. Simptome, Cauze, Tratament.

Lipomul - Ce trebuie sa stii despre el. Simptome, Cauze, Tratament
Lipomul este vazut ca fiind cea mai frecventă tumoare benignă a ţesutului subcutanat, afectand ambele sexe si regasindu-se la un procentaj de 2,1% din populație. Lipoamele sunt

Clinica VenArt – Reguli de siguranță în contextul epidemiei SARS-CoV-2

Reguli de siguranta in contextul epidemiei SARS-CoV-2